Kennisartikel Frankwatching: strategische AI voor people-first content
Content produceren kan steeds sneller en goedkoper. De slimme B2B-contentprofessional maakt daarom handig gebruik van AI-productivitytools, maar gebruikt AI vooral voor het uitvergroten van onderscheidende,…
BusinessWise: interview-serie Thought Leaders in Tech
BusinessWise is het nieuwe thought leadership platform van DPG Media. Voor de eerste aflevering van de interviewserie Thought Leaders in Tech interviewde ik Bob van…
Amsterdam Economic Board: communicatie Initiatief Preventie
Namens de Amsterdam Economic Board produceerde Connected Content een serie interviews met deelnemers aan het Initiatief Preventie. Onder de geinterviewden ook Robert Metzke, Global Head…
Vooruit IT: concept & copy nieuwe website & brand story
Namens Vooruit IT produceerde Connected Content de nieuwe brand story en alle copy voor de nieuwe website.
Marketingfacts expert-artikel: Zo claim je thought leadership
Thought leadership is een krachtige manier om jezelf en jouw organisatie op inhoud te onderscheiden van de concurrentie. Maar helaas schiet de vereiste content vaak…
TouchTribe: Pillar page & topic cluster composable architecture
Topical authority is key als je relevant wilt blijven voor jouw klanten én een nieuwe generatie AI-gedreven zoekmachines. Namens TouchTribe produceerden we daarom deze pillar…
Webflight: eBook toekomst Legal Tech
Digitale transformatie verovert de juridische sector. Op in het verleden soms nog als ‘risico-avers’ getypeerde advocatenkantoren en corporate juridische afdelingen, bruist het op dit moment van…
Salesforce: longread composable commerce
Namens Salesforce interviewde ik de Engelse cloud & composable commerce evangelist James Semple. Een interessant gesprek over mogelijkheden om de performance of schaalbaarheid van je website…
Dustin: pillar page & content cluster Sustainable IT.
Duurzaamheid staat bij steeds meer organisaties bovenaan de agenda. Directies, medewerkers en wetgevers verwachten een actieve bijdrage aan het future-proof maken van onze planeet. De…
FD: Digital twins, de kracht van digitale spiegelbeelden
Een digital twin kan een nauwkeurig driedimensionaal digitaal model van je lever, hart of je gehele lichaam produceren. Daardoor wordt het mogelijk om vooraf de…
Soda Studio: paper Digital Product Design
Digital product design draait om de ontwikkeling van producten en diensten die prettig in gebruik zijn. Van e-commerce tot fintech platforms en van e-learning apps…
Dustin: Contentstrategie strategisch IT-kennispartner
Als beursgenoteerde IT-leverancier streeft Dustin naar een meer strategische rol bij de digitale ontwikkeling van zijn corporate klanten. Deze nieuwe rol krijgt vorm binnen de…
Move Agency: copy nieuwe website & brand story
Door de fusie van M2mobi en Move4Mobile ontstond Nederlands grootste mobile-first agency. Connected Content produceerde alle copy (NL-EN) plus de bijbehorende brand story en gerelateerde…
FD: Markt voor professionele AR Glasses groeit razendsnel
Een nieuwe generatie smart glasses staat op het punt de consumentenmarkt te veroveren. Op de werkvloer zijn brillen die digitale informatie in het gezichtsveld van…
FD: First party data en Direct2Consumer strategieën
Artikel 2 pagina’s, Futures katern. Citaat: “Wereldwijd zien we een duidelijke trend waarbij consumenten verwachten dat producten nauwkeuriger worden afgestemd op hun persoonlijke behoeften”, vertelt…
Centralpoint: eBook Future Proof Cloud Strategie
Sluiten onze business en IT-strategie voldoende aan op onze ambities? Hoe integreren we nieuwe oplossingen optimaal in onze bestaande IT-omgeving? Hoe maken en houden we…
TouchTribe (MakerStreet): Whitepaper Headless (Composable) Commerce
De toekomst van e-commerce: “Intelligence is the ability to adapt to change” Een nieuwe chatbot, pre-purchase app, Alexa skill of bestelmogelijkheid via Instagram? Goed idee!…
TraceDock: concept & copy nieuwe website
Op verzoek van TraceDock, het slimme alternatief voor de verdwijnende third party cookie, produceerde Connected Content alle nieuwe copy voor de website. “Bovendien hebben wij…
TWNKLS: eBook AR in Marketing & Sales
Namens de Rotterdamse augmented reality pionier TWNKLS produceerde Connected Content een uitgebreid eBook over de toepassingsmogelijkheden van augmented reality voor marketeers. Met daarbij aandacht voor…
Iquality: blogs & whitepaper Digital Experience Stack
Alles wat digitaal kan, gaat in deze crisis digitaal. Maar hoe zorg je dat je over al die verschillende digitale kanalen consistent, relevant en persoonlijk…
Iquality: blogs & whitepaper AI Chatbots
Chatbots zijn de nieuwe apps voor organisaties: vrijwel elke onderneming heeft er een, wil er een of denkt in ieder geval na over de mogelijkheden.…
NRC: wie stopt het online advertentie Duopolie van Google en Facebook?
Zeker de helft van het budget voor online advertenties vloeit in de zakken van slechts twee bedrijven: Google en Facebook. Zij geven toegang tot miljarden…
NRC: Het einde van de cookie
Artikel ( 2 pagina’s) in NRC Media & Tech katern: Adverteren naast relevante content is al decennia een veelgebruikte methode voor marketeers om de juiste…
Citroen DS: concept & copy branded content
Namens DS, het high end merk van Citroen, produceerde Connected Content concept en copy voor een tweedelige print campagne over de nieuwe DS-7 Crossback E-Tense.…
True & DDA: Digital Agencies Survey – Tap Into The Future
In opdracht van hosting provider TRUE en in samenwerking met Dutch Digital Agencies produceerde Conntected Content het rapport DIGITAL AGENCIES SURVEY : TAP INTO THE…
Parkius: concept & copy nieuwe site & content strategie
Parkius is de grondlegger van digitaal parkeerbeheer in Nederland. Naast Amsterdam en verschillende andere Nederlandse steden opereert Parkius ook in de UK (o.a. Londen) en …
NRC: Loyalty 3.0, hoe verdiep je je klantrelatie?
Loyaltyprogramma’s verleiden ons om na elke aankoop zo snel mogelijk terug te komen. Met ons snel veranderende aankoopgedrag verandert ook de manier waarop merken en…
NRC Sport Tech 2: de consument
Topsporters gebruiken geavanceerde informatietechnologie om hun prestaties te optimaliseren. Met diezelfde technologie verbeteren amateurs en toeschouwers nu ook hun sportervaring. Voor NRC beschreef Connected Content…
NRC Sport Tech 1: the professionals
Topsporters gebruiken geavanceerde informatietechnologie om hun prestaties te optimaliseren. Voor NRC beschreef Connected Content de laatste ontwikkelingen op dit gebied.
Open Universiteit: concept & copy branded content campagne
De Open Universiteit gebruikt branded content campagnes om meer te delen over zijn talrijke onderzoeken en zo zijn autoriteit te verhogen. Connected Content verzorgt de…
TRUE: zo gebruik je Azure voor AI
Hostingspecialist TRUE breidt zijn dienstverlening uit naar gehoste Azure omgevingen en wilde zijn klanten inspireren met 2 artikelen over het gebruik van Azure om sneller…
PwC: Concept, copy, expert interviews cybersecurity campagne
PwC wil zich graag beter profileren op het gebied van cyber security. Connected Content produceerde een serie van 5 interviews met in dit onderwerp gespecialiseerde…
DPG Media: Concept & volledige uitwerking DPG Grow B2B kennisplatform
DGP Digitaal vroeg Connected Content te helpen bij het in de markt zetten van de nieuwe digitale propositie (waaronder een nieuwe advertentiesysteem) van digitaal directeur…
ABN AMRO: Rapport Duurzaamheid in hospitality
Namens ABN AMRO produceerde Connected Content een rapport over de kansen voor hotels met een goed duurzaamheidsbeleid
Emakina: employer branding campagne blogs & videos
Namens digital agency Emakina (mede)produceerde Connected Content diverse employer branding videos en content (copy, video) voor het Digital Wave event.
TWNKLS: volledige copy nieuwe website
Voor de Rotterdamse augmented reality pionier TWNKLS produceerde Conntected content alle copy voor de nieuwe website.
NRC: de augmented vakantie
Augmented reality (AR) voegt een digitale laag toe aan een vakantie, stedentrip of pretparkbezoek. Connected Content produceerde er een 2-pagina feature over voor het Tech…
NRC: Een chatbot moet praten, begrijpen, interesse wekken, sturen en overtuigen
Chatbots zijn computerprogramma’s die namens bedrijven zelfstandig met mensen kunnen ‘praten’. Het scripten van deze chatbots is een complexe aangelegenheid, beschrijf ik voor NRC en…
Mastercard: concept & copy branded content campagne
Namens Mastercard produceerde Connected Content een branded content serie over de voordelen van online betalen met de creditcard.
HP EliteBooks: concept & copy content marketing campagne
Namens HP produceerde Connected Content copy over de nieuwe EliteBooks convertibles.
ABN AMRO: serie blogs lancering Tikkie
Voor verschillende onderdelen van ABN AMRO (o.a. Retail, Leisure, Zakelijke Dienstverlening) produceerde Connected Content een aantal blogs over de mogelijkheden en kansen van betaal-app Tikkie…
Valtech: concept & copy nieuwe website
Voor global digital agency Valtech produceerde Connected Content alle copy voor de volledig vernieuwde website.
Sony PlayLink: concept & copy branded content campagne
Voor een native content campagne rond Sony PlayStation’s PlayLink in diverse Persgroep titels produceerde Connected Content de copy.
KVGN: concept & copy campagne duurzame gassector
Voor een campagne waarin KVGN, brancheorganisatie voor de NL gassector, de aandacht vraagt voor de duurzame kant van de sector produceerde Connected Content concepten en…
Whitepaper Valtech: paper Customer Centric Strategy
Voor global digital agency Valtech produceerde Connected Content een whitepaper over de meest in het oog springende klantgerichte tech-trends voor 2019.
Samsung: copy campagne Winter Olympics
Twee Nederlandse shorttrackers hebben een geheim wapen voor hun Olympische Winterspelen in PyeongChang. Sjinkie Knegt en Suzanne Schulting trainen in een slim schaatspak dat ze…
ZIVVER: concept & copy branded content campagne
Voor een door Stan & Stacy opgezette marketing automation campagne voor de veilige e-mail en communicatie oplossing Zivver produceerde Connected Content de content.
SynVest: concept & copy branded content campagne
Voor twee door Winnrs opgezette marketing automation campagnes voor Amsterdamse vermogensbeheerder SynVest produceerde Connected Content alle content: whitepapers, blogs, diverse mailings, landing pages et cetera.
Connected Content rapport ABN AMRO haalt journaals, landelijke kranten, interview RTLZ
Namens ABN AMRO Leisure & Hospitality produceerde Connected Content een rapport over de stand van zaken bij NL pretparken en de mogelijkheden om via digitale…
FD: Evengelisten en petaflops
Voor het Financieele Dagblad (Morgen-katern) produceerde Connected Content dit grote interview met de Belgische ‘CIO van het Jaar’ Herman De Prins.
Relevant Online: concept & copy nieuwe website
Productie van alle copy van de nieuwe website van deze specialist in personaliseringsoplossingen voor e-commerce.
Weight Watchers: concept & copy lancering Connect-app
Weight Watchers helpt zijn leden afvallen met zijn veel omvattende Connect app. Connected Content legt uit hoe dat werkt.
AEG: Campagne Stilste Stofzuiger ter Wereld
AEG voerde campagne rond zijn ‘stilste stofzuiger ter wereld’. Connected Content verzorgde de copy.
Financieele Dagblad: Transformers 200
Serie voor het Financieele Dagblad over Nederlands 200 grootste bedrijven en hun successen in de digitale transitie.
Vodafone: alle copy nieuwe zakelijke website
In opdracht van Chunk produceerde Connected Content de copy voor het het onderdeel van de Vodafone website waarin de Enterprise Business Unit haar zakelijke diensten…
Het Financieele Dagblad: Wearables 3.0
De geavanceerde wearables waarmee professionele sporters hun prestaties optimaliseren stromen massaal de consumentenmarkt op. Daar gaan ze steeds vaker op de stoel van de professionele…
Elsevier: Straks gaan we nooit meer dood
Door toenemende kennis van ons DNA, de drager van alle erfelijke informatie, kunnen genetisch bepaalde ziektes als diabetes, Alzheimer, depressie, dementie en hart- en vaatziekten makkelijker worden genezen. En zelfs ook worden voorkomen. Deskundigen vechten echter nog over de ethische grenzen van deze nieuwe technologie.
Twinkle: cover interview Ace & Tate
Online brillenverkoper Ace & Tate groeit razendsnel. Naast dedicated webstores in Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en een dot.com shop voor diverse andere…
RTLZ Magazine: coverinterview CEO MOBGEN Ron Vrijmoet
RTLZ Magazine is het nieuwe digitale magazine van de Nederlandse zakennieuwszender. Voor de nieuwe editie interviewde Connected Content CEO-founder Ron Vrijmoet van MOBGEN, een van…
Stater Stories: Nederlands grootste hypothecaire dienstverlener uitgelicht
Als Nederlands grootste hypothecaire dienstverlener is Stater verantwoordelijk voor de zorgvuldige afhandeling van ruim 30 procent van alle Nederlandse hypotheken. Om met een breed publiek…
Elsevier Juist: Gran Turismo, maar dan levensecht
Bestaat er technologie waarmee je slaande ruzies met je partner kunt voorkomen? Jazeker, en het heet autonavigatie. Dertig jaar geleden werd de kaartschuwe automobilist er…
Productie boek online privacy: We weten wie je bent
Inmiddels vijf jaar geleden gepubliceerd en ruim 5.000 exemplaren verkocht – das best ok in boekenland. Ver voor Edward Snowden of WikiLeaks beschreven we de…
Webloyalty: blogserie Mobile Retail
Steeds meer retailers introduceren een eigen app. Door hierin ook het loyaltyprogramma te integreren kan deze app zich ontwikkelen tot een zeer krachtig kanaal voor…
Mobgen: webinar & blogs Impact of the mobile channel on the financial sector
Namens MOBGEN verzorgde Connected Content de voorbereiding van en verslaggeving over een gratis webinar waarin MOBGEN-CCO Michiel Ebeling sprak met drie vooraanstaande Nederlandse Digitale Financiële…
Emerce Next: businesskansen van de connected auto
De slimme auto is hét nieuwe connected device. Van een stuk gemotoriseerde hardware verandert de bolide hierdoor steeds meer in een bundeling van services. Namens…
Deloitte Digital: blogserie o.a. Data Science & Digital Prototyping
Namens Deloitte produceerde Connected Content een serie blogs over de grote waarde van prototyping en de aandachtpunten die van belang zijn om waardevolle data scientists…
Greenhouse Group: blogserie Programmatic Advertising
Namens Greenhouse produceerde Connected Content een serie blogs over vernieuwende online marketing topics, zoals programmatic video advertising, de effectiviteit van mobiele banners en smart content…
Open Universiteit: campagne Universitaire Deeltijdopleidingen
In opdracht van het MediaLab van de Persgroep produceerde Connected Content deze advertorial waarmee de Open Universiteit de mogelijkheden haar universitaire deeltijdopleidingen onder de aandacht…
Emerce: Connected Stadiums – de digitale arena
Steeds meer fans willen gedurende een wedstrijd of optreden online zijn. Moderne (voetbal)stadions bieden hun bezoekers daarom een hoogwaardige mobiele verbinding aan, inclusief tal van…
Yellowgrape: blogserie Lead scoring, geïntegreerde personaliseringsoplossingen
De moderne online consument heeft toegang heeft tot een bijna oneindig productaanbod. Merkloyaliteit verliest het zo steeds vaker van de partij met de meest relevante…
Facebook: ‘Er komt niet één super-app’
Facebook-gebruikers consumeren dagelijks ruim honderd miljoen uur aan video. Het sociale netwerk werkt daarom hard aan extra mogelijkheden om zo met doelgroepen te communiceren. “Video…
Achmea Trendwords Challenge
Hoe interesseer je innovatieve marketeers voor een job bij een werkgever die ze mogelijk niet als heel inspirerend ervaren? Je zorgt eerst dat je de…
Elsevier Juist: Opsporingsinstanties stappen over op (big) data
Criminelen lopen steeds vaker tegen de lamp dankzij hoogwaardige informatietechnologie. Soms zelfs al voordat ze de kans krijgen toe te slaan. Namens Elsevier Juist brengt…
Elsevier Juist: EdTech, of de opkomst van het digitale klaslokaal
Ons onderwijssysteem is vaak pedagogisch inefficiënt en bovendien erg duur. Een digitale disruptie gaat daarin de komende jaren verandering brengen. De computer neemt daarbij steeds…
Emerce: Nederlandse e-commerce, snel groeien of ten onder gaan
De omzet van Smartphonehoesjes.nl verdubbelt elk jaar. Om die groei verder aan te jagen betreedt de webshop voor telefoon- en tabletaccessoires nu ook de zakelijke…
Persgroep: Serie blogs nieuwe digitale propositie
Namens de Persgroep produceerde Connected Content een serie blogs en (nieuws)berichten waarin de verschillende onderdelen van de nieuwe digitale propositie helder uiteen wordt gezet.
ABN AMRO: Nederlands snelst groeiende ondernemingen over innovatie, strategie, war on talent
Namens ABN AMRO en Mazars produceerde Connected Content een uitgebeid rapport rond een enquête onder de Gazellen, 500 van Nederlands snelst groeiende ondernemingen. Daarbij ook…
MOBGEN: paper The Mobile Payments Landscape
Het internationale betaallandschap is sterk in beweging. De digitale transformatie zet de verhoudingen op scherp. Ooit onaantastbare banken en creditcardmaatschappijen krijgen felle concurrentie van een…
Emerce: Retail apps, de strijd om het mobiele hart van de consument
Steeds meer retailers zetten apps in om de klantreis van hun vaste klanten zo soepel en aantrekkelijk mogelijk te maken. Goed voorbeeld is de app…
ABN AMRO: Rapport Life Sciences – opkomst digitale gezondheidszorg
Goede gezondheidszorg garanderen tegen aanzienlijk lagere kosten: aan de vooravond van de vergrijzing is dat een van de grootste uitdagingen van de zorgsector. Inmiddels ligt…
Stater: hoogwaardige mid office technology stelt klant centraal
Aanvragers van een hypotheek zitten vaak in spanning af te wachten of hun hypotheek wordt toegewezen. Elke vertraging kan grote stress tot gevolg hebben, en…
Management Team: High Tech Koelimperium
Met zijn gepatenteerde technologie voorziet het Loosdrechtse ICEK steeds meer festivals over de hele wereld van koud bier. Een bijdrage van Connected Content aan de…
MOBGEN: Whitepaper Retail Apps
Hoe kunnen retailers hun eigen app gebruiken om de band met de vaste klant te intensiveren? In de strijd om een felbegeerde vaste plek in…
Elsevier: Hoe word ik mijn eigen lijfarts?
Ons lichaam wordt steeds meetbaarder. Moderne ‘thermometers’ meten in luttele seconden tientallen lichaamsvariabelen. Bedrijven als Google, Apple en Microsoft ontwikkelen handige apps en wearables. Namens…
Webloyalty: De effectiviteit van pre-purchase tools
Pre-purchase is een essentieel element in elke aankoopervaring. Merken die begrijpen waar hun klanten op dat moment behoefte aan hebben, leggen de rode loper uit…
Bannerconnect: blogserie Programmatic Buying
Adblockers: wat betekenen ze voor adverteerders en hun mediabudgetten? Namens Bannerconnect werkte Connected Content een aantal prangende vragen uit rond dit voor veel adverteerders en…
Stater: longread Databeveiliging
Hoe beveilig je de cruciale en zeer gevoelige data die nodig is voor het aangaan en managen van 1.2 miljoen hypotheken? Risk manager Boudewijn Cremers…
SURF: Midden in de data met de Oculus Rift
Door hun toenemende omvang en complexiteit wordt het steeds lastiger om inzicht te krijgen in grote datasets. Dan kan het helpen om die data te…
Emerce: interview CEO Mobgen: ‘Ik verwacht veel van de connected car’
Mobgen is Nederlands grootste onafhankelijke mobiele specialist. In dit interview met Emerce vertelt CEO en oprichter Ron Vrijmoet over zijn grote vertrouwen in de gecombineerde…
Elsevier Juist: Het Nieuwe Bankieren
Decennia lang hoefden de banken hun dienstverlening niet noemenswaardig te veranderen. Dankzij de komst van een nieuwe generatie digitale concurrenten volgen de veranderingen elkaar echter…
Emerce: Nieuwe fase e-health kansrijk voor Nederlandse ondernemers
De digitale disruptie van de gezondheidszorg is niet meer te stoppen. Grote marktspelers als Google, Apple en Microsoft zetten hun kaarten vol in op e-health.…
Rapport Connected Content verplichte kost studenten
In het rapport ‘Van Big Data naar Hogere Bezettingsgraden’ brengt Connected Content namens ABN AMRO en Deloitte uitgebreide achtergrondkennis en praktijkcases op dit gebied bijeen.…
Whitepaper MOBGEN: Mobile Loyalty
Hoe gebruik je het mobiele kanaal optimaal om een waardevolle relatie met de consument aan te gaan en te verdiepen? Namens MOBGEN, Nederlands grootste onafhankelijke…
Bright Ideas: Hoe supercomputers ons leven gaan verrijken
IBM daagt bedrijven uit om nieuwe toepassingen te vinden voor zijn leergierige supercomputer. Watson wil bij elke belangrijke beslissing in ons leven betrokken zijn. Voor…
Elsevier Juist: Coverartikel eHealth voor gevorderden
Wat gebeurt er op het het gebied van voor gezondheid ingezette informatietechnologie, waar bedrijven als Google, Apple en Microsoft voeren een snoeiharde concurrentiestrijd om die…
Emerce: Personalisatie volgens Coolblue CMO Wouter Blok
Coolblue groeide in 2013 en 2014 met bijna vijftig procent. Ook dit jaar wil de webshop dat nietsontziende groeitempo doorzetten. Mede door de aanstelling van…
Bannerconnect: ‘Onzuivere data kost adverteerders veel budget’
Een jaar na de overname door wereldwijde marktleider Xaxis is het personeelsbestand van programmatic trading-specialist Bannerconnect van dertig tot tachtig medewerkers gegroeid. En bedient de…
ABP: Het Pensioen van de Toekomst
Hoe ziet de wereld in het algemeen, en ons pensioenstelsel specifiek, er uit in de toekomst? Connected Content zocht het uit voor deze publicatie van…
Emerce: De ins & outs van native advertising en content marketing
Het nieuwste buzzword uit de toch al zoemende wereld van de content marketing is native advertising. Terwijl kenners nog twisten over de exacte definitie, groeien…
ABN AMRO: Future of Personalised Travel
De travel, leisure & hopitality sector staat aan het begin van een nieuw tijdperk. In dit tijdperk van vergaande personalisering worden diensten steeds nauwkeuriger afgestemd…
Bannerconnect: Visie programmatic trading
Het jaar na overname door wereldwijde marktleider Xaxis (GroupM) groeide programmatic trading-specialist Bannerconnect van 30 naar 80 medewerkers. En bedient de leverancier van zeer complexe…
Stater: Longread Hoe koop je het Huis van de Toekomst?
Hoe gaat gaat technologie consumenten in 2020 helpen om het huis van hun dromen te kopen? Met die vraag ging Connected Content aan de slag…
Tros Radar: Wekelijkse Blog Digitale Zaken
Voor de drukbezochte website van Nederlands populairste consumentenprogramma produceerden we de afgelopen 3 jaar een wekelijkse blog over de laatste ontwikkelingen op het gebied van…
Emerce: De noodzaak van service design
Voor consumenten staan producten of diensten steeds minder vaak op zichzelf. Ze rekenen op aanvullende services die op elk moment van de customer journey waarde…
ID&T / ABN: Rapport De innovatieve kracht van Electronic Dance Music
Wat maakt de Nederlandse dance sector zo succesvol? Welke kansen biedt het aan de Nederlandse economie? En hoe kunnen andere sectoren in de economie profiteren…
Emerce: FinTech, de toekomst van bankieren
FinTech-startups veroveren snel marktaandeel op de traditionele banken. Dankzij innovatieve technologieën werken zij efficiënter, transparanter, goedkoper en klantgerichter. Grote veranderingen in het bancaire landschap zijn…
Rapport Deloitte / ABN AMRO: Gepersonaliseerde dienstverlening transformeert travel, hospitality & leisure branche
De travel, leisure & hopitality sector staat aan het begin van een nieuw tijdperk. In dit tijdperk van vergaande personalisering worden diensten steeds nauwkeuriger afgestemd…
Stater: concept & copy Stater Stories
Als Nederlands grootste hypothecaire dienstverlener is Stater verantwoordelijk voor de zorgvuldige afhandeling van ruim 30 procent van alle Nederlandse hypotheken. Voor velen is Stater echter…
HP: paper Het Nieuwe Werken
Steeds meer bedrijven stappen over op mobiel werken. Deze nieuwe manier van werken beloofd kostenreductie, slagvaardiger concurreren en een hogere winst. Om die voordelen te…
Bright Ideas: De Perfecte Vakantie
Voor Bright Magazine-opvolger Bright Ideas produceerde Connected Content een prikkelend artikel over de techologie die ons in de nabije toekomst allemaal een perfecte, want op…
ABN / Deloitte: Rapport Van Big Data naar Hogere Bezettingsgraden
Elke business is tegenwoordig een digitale business. Dat geldt zeker ook voor de Nederlandse Travel, Leisure & Hospitality-branche. Steeds meer luchtvaartmaatschappijen, hotelketens, poppodia, autoverhuurders, restaurants…
MT Digital 100: CIO’s in cockpit innovatierace
In opdracht van Management Team Media produceerde Connected Content het coverartikel voor deze special over de beste digitale dienstverleners van Nederland in 2014. In het…
Vodafone: concept & copy portal Introductie 4G
In samenwerking met Chunk produceerde Connected Content de redactionele content voor deze portal waarmee Vodafone de versnelde uitrol van haar 4G netwerk publicitair begeleidt.
HP: concept & copy nieuwe microsite ‘Ik wil mobiel werken’
In opdracht van HP en in samenwerking met MT Media produceert Connected Content alle content voor deze portal die (middel)grote Nederlandse bedrijven moet helpen bij…
Emerce: De Heilige Graal van de Online Marketing volgens Robbert Bakker
Interview met Robbert Bakker, CMO én CDO van Aegon. Als een van Nederlands eerste echte Chief Digital Officers moet hij de digitalisering van verzekeraar Aegon…
Emerce: coverartikel Personalisatie: de conversiekracht van data
Artikel voor Emerce Magazine over de kracht van personaliseringstechnologie. Een van de geïnterviewde bronnen is Darren Vengroff. Tot 2008 was hij als Principal Engineer verantwoordelijk…
Experian: alle copy nieuwe website & brochure
De wereldwijde email, social, mobile en display marketing provider van onder meer Adidas, KLM, Audi, Bacardi, Barclays en KPN wilde zijn verouderde Nederlandse website strak…
JustPremium: website, copy, infographics & press kit
Met JustPremium lanceerde online marketingspecialist AdRepublic het eerste real time online advertentieplatform gericht op premium advertentieformaten. Connected Content verzorgde onder meer de nieuwe website, een…
TRUE: serie interviews/video’s e-commerce trends
In samenwerking met de video & animatiespecialisten van Baked Rice verzorgde Connected Content een serie videointerviews met vooraanstaande deskundigen uit e-commerce land over de nieuwste…
PR Innovatief nano-medicijn
De stichting High On Nano richt zich op het genereren van publiciteit rond een opmerkelijk Nederlands succesverhaal in de wereld van de high-tech geneeskunde. De…
All articles loaded
No more articles to load