Maak kennis met onze
content specialismes
Content marketing
Content marketing is hot. Veel content is not.
Content marketing staat of valt met authentieke inhoud: de verhalen die een merk of organisatie onderscheiden van de rest. Dat betekent dat je de juiste vragen moet kunnen stellen, goed moet kunnen luisteren en precies moet aanvoelen welke informatie relevant is voor je doelgroep.
LinkedIn marketing
LinkedIn-succes staat of valt met de kwaliteit van de content
LinkedIn is hét B2B-leadgeneratie platform. Meer dan 80 procent van alle uit social media voortkomende B2B-leads komen direct vanuit LinkedIn. Ondernemers die serieus willen werken aan de groei van hun bedrijf, kijken daarom goed naar de mogelijkheden van dit platform.
PR & Communicatie voor en door media professionals
Elk bedrijf heeft verhalen die de moeite waard zijn om te vertellen. Maar wat zijn jouw meest interessante en relevante verhalen, en hoe vertel je die het beste aan een groot publiek? Dankzij onze ruime journalistieke ervaring hebben wij altijd een messcherp antwoord op deze vragen.