Journalistiek

MT Digital 100: CIO’s in cockpit innovatierace

In opdracht van Management Team Media produceerde Connected Content het coverartikel voor deze special over de beste digitale dienstverleners van Nederland in 2014. In het artikel komen onder meer Pieter Schoehuijs (CIO, AkzoNobel), Frank Rennings (MD Technology, Innovation & Thought Leadership, Accenture), JanPaul Landman (CIO FloraHolland) en Robbert Bakker ( CMO, CDO, Aegon) aan het

MT Digital 100: CIO’s in cockpit innovatierace Meer lezen »

Emerce: De Heilige Graal van de Online Marketing volgens Robbert Bakker

Interview met Robbert Bakker, CMO én CDO van Aegon. Als een van Nederlands eerste echte Chief Digital Officers moet hij de digitalisering van verzekeraar Aegon aanjagen. Gerichte marketingcommunicatie en productontwikkeling op basis van het daadwerkelijke gedrag van de consument is daarbij een belangrijk onderdeel. “Mobiel is een ideaal kanaal om financiële zekerheid te bieden.”

Emerce: De Heilige Graal van de Online Marketing volgens Robbert Bakker Meer lezen »

Emerce: coverartikel Personalisatie: de conversiekracht van data

Artikel voor Emerce Magazine over de kracht van personaliseringstechnologie. Een van de geïnterviewde bronnen is Darren Vengroff. Tot 2008 was hij als Principal Engineer verantwoordelijk voor hét personaliseringsprogramma van Amazon. Daarnaast komen onder meer ook Michel Schaeffer (CMO Bol.com) en Maarten Stramrood (Director Ecommerce & Online Services van UPC) aan het woord.

Emerce: coverartikel Personalisatie: de conversiekracht van data Meer lezen »

Scroll naar boven