Category: Journalistiek

Artikel NRC: wie stopt het online advertentie Duopolie van Google en Facebook?

Zeker de helft van het budget voor online advertenties vloeit in de zakken van slechts twee bedrijven: Google en Facebook. Zij geven toegang tot miljarden profielen en veilen de advertentieruimte. De weerstand tegen dit ‘duopolie’ groeit, schrijf ik in dit 2-pagina artikel in het Tech & Media katern van NRC.

Artikel NRC: Het einde van de cookie

Artikel ( 2 pagina’s) in NRC Media & Tech katern: Adverteren naast relevante content is al decennia een veelgebruikte methode voor marketeers om de juiste doelgroep te bereiken. Tommy Hilfiger kiest bijvoorbeeld vaak voor mode- en lifestylemagazines, Peter Langhout voor de reisbijlage. Dankzij contextual targeting, ofwel het gebruik van kunstmatige intelligentie om advertenties aan relevante …

Artikel NRC: Het einde van de cookie Lees meer »

Loyalty 3.0: hoe verdiep je je klantrelatie?

Loyaltyprogramma’s verleiden ons om na elke aankoop zo snel mogelijk terug te komen. Met ons snel veranderende aankoopgedrag verandert ook de manier waarop merken en winkels ons proberen te binden. Voor NRC beschreef Connected Content de laatste ontwikkelingen.

NRC Sport Tech 2: de consument

Topsporters gebruiken geavanceerde informatietechnologie om hun prestaties te optimaliseren. Met diezelfde technologie verbeteren amateurs en toeschouwers nu ook hun sportervaring. Voor NRC beschreef Connected Content de laatste ontwikkelingen.

NRC Sport Tech 1: the professionals

Topsporters gebruiken geavanceerde informatietechnologie om hun prestaties te optimaliseren. Voor NRC beschreef Connected Content de laatste ontwikkelingen op dit gebied.

TRUE: zo gebruik je Azure voor AI

Hostingspecialist TRUE breidt zijn dienstverlening uit naar gehoste Azure omgevingen en wilde zijn klanten inspireren met 2 artikelen over het gebruik van Azure om sneller commercieel te kunnen schakelen en specifieke AI toepassingen te kunnen ontwikkelen. Connected Content verzorgde twee aantrekkelijke long reads.

NRC: de augmented vakantie

Augmented reality (AR) voegt een digitale laag toe aan een vakantie, stedentrip of pretparkbezoek. Connected Content produceerde er een 2-pagina feature over voor het Tech katern van NRC.

FD: Evengelisten en petaflops

Voor het Financieele Dagblad (Morgen-katern) produceerde Connected Content dit grote interview met de Belgische ‘CIO van het Jaar’ Herman De Prins.

Scroll naar top